Flere styremedlemmer i RBV har tatt en aktiv rolle i ulike prosjekter for å utvikle RVB videre. Det er investert i en bedre og mer brukervennlig digital plattform og har blitt jobbet aktivt med å tilby et enda bedre verktøy for kompetente virksomheter.
På spørsmål om hvor fornøyde kompetente virksomheter er på servicen i RVB svarer 61% at det er bra eller veldig bra. 36% er greit fornøyde. Sammenlignet med i fjor syntes 29% det var bra eller veldig bra, og 50% var greit fornøyde.
På spørsmål om brukervennligheten til de digitale plattformene svarer 47% at det er bra eller veldig bra og 49% at de er greit fornøyde. I fjor mente 24% at det var bra eller veldig bra, og 63% var greit fornøyde.
Dette viser en at antall kompetente virksomheter som er godt fornøyde med service og brukervennlighet har doblet seg i forhold til i fjor, altså økt med 100%.
Antallet som synes hyppigheten av kommunikasjon er passelig, er i år 80%. I fjor lå dette på 40%, og 60% mente da at det ble kommunisert for sjeldent.
Undersøkelsen er sendt til de ansvarlige i kompetente virksomheter og til kursarrangører. 30% har svart på undersøkelsen. Det går fortsatt an å svare fram til 30. juni.
Etter gode innspill fra kompetente virksomheter på nettverkstreff og fra spørreundersøkelsen skal RVB jobbe videre for å tilby et enda bedre verktøy. Har du innspill, send dem til info@rvb.no.